The Originals 1. Sezon 11. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST

The Originals 1. sezon 11. bölüm izle

Sinema Modu
Daha sonra izle
The Originals 1. sezon 11. bölüm Après Moi, Le Déluge
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Fatih (Misafir)

    Davinayı niye öldürdünüz dizinin en iyi karakteriydi favorimdi

  2. @maraldikk;

    Ulan elijah ne bok yiyirsen

  3. @Alaskaarin (Misafir)

    O adam cadı mıydı ilk tefa erkek bi cadı garip

  4. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Seaborgiyum;

    oha sabine celeste miyimş? woaw!

  5. @Melisa (Misafir)

    Hayley neden bu kadar itici bakıyor???

  6. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @veli ünüstu;

    Teen wolf taki derkek (derek biz babama ne derek )d

  7. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @lightsprite;

    Davina'yı sevmiştim bok yoluna gitti kız

  8. @twd-tvd;

    elijah amacın ne yaw

  9. @yagmurbozalan;

    Yaw elijah sende öpçeksen öp artık kaç bölümdür bi öpemedin

  10. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @damonswife;

    Ben sabina nın celeste olduğunu biliyordum.

  11. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.


    Bence hayley Klausun kardeşi çıkacak

  12. @Mrs.Mikaelson;

    Klaus ♥

  13. @abidinow;

    Niye son dakikalarda VİKİNGS müziği çaldı bilen var mı

  14. @aleyna14;

    Biliyordum ama Celeste olduğunu Elijah'a bakışını hatırlatırım. PİSLİK yaa Hayley

  15. @blackskeever;

    son 2 dk da çalan müziğin vikings dizisine ait olması .s
    ne alaka anlamadı ben

  16. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @susmsek;

    Sabine Celeste çıktı iyimi shshdjdj

  17. @karajessi;

    harıkaydıııı ya

  18. @Buse123;

    ya tam öpüşüyolardı off 5 saniyeliğini kalp krizi geçirmiştim :D

  19. @vampire_love;

    klaus un kapşonlu halii çok tatlıı <3

  20. @vampire_love;

    sende inceden bir deli dahilik var elijah :D :D :D

  21. @enjador;

    Dedi çaresiz cadı ikna edici şekilde 9.23 koptum ya :D

  22. @MetinBy;

    Klausun zenci herife sanki çocuğuymuş gibi sarılması :D ne güzel uyumlu olun biraz :D

  23. @MetinBy;

    Genci,yaşlısı,ölüsü,dirisi bütün cadılar baş belası. :D :D Adam Haklı. :D
    (Davina gibi bir sevgilim olsun dişi sineğe bakarsam namerdim :(..)

  24. @hidayet23;

    Celeste hadi yine iyisin :D

  25. @myheroisdean;

    K:Yüzüme vuracaın başka talihsiz ölüm var mı?
    E:Bana bir ay ver sana liste çıkartacağım.

  26. @muratbayrkk;

    Deprem olurken klaus orda içkisini yudumlaması beni kahkaya boğdu :D Bu arada Davina ölmemeliydi holly crap ! demek istiyorum. Hastasıydım onun yahu.

  27. @klausmin;

    oha kaçık cadı geri dödü :D Elijah adına sevinsemmi yoksa üzülsemmi bilemedim

  28. @seherrc;

    ''Dedi çaresiz cadı,ikna edici şekilde'' :D:DFSD

  29. @serramorgan;

    Kafam karıştı bu neydi şimdi :D

  30. @pinkkman;

    vikings jeneriği çalınca bi garip oldum lan :D

  31. @Lysia;

    Aman tanrım didim!! Neler oluyoor O.O

  32. @gamzell;

    Kafam çok karıştı yalnız bu bölümden sonra

  33. @seLcukTk;

    Finalde çalan parça Vikings jeneriği değilmiydi ?

  34. @AtalanteS;

    herkes birbirinin arkasından iş çeviriyor. Bu kadar da güvensizlik aşılanmaz yahu :)

  35. @nur_glsen;

    rebecah çok tatlı ya...

  36. @dedeklif41;

    harika son harika bitiş

  37. @mjolnir;

    Witches are bitches

  38. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Titans;

    Davina tüm evi sallarken klausun rahatça viskisini yudumlamasına haykırdım :D 9:00

  39. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @hexecns;

    davina neden öldü ya :'(

  40. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @momsen;

    Ouvvv Celeste you son of a bitch!!!!

  41. @a7x;

    Vikings de çalan şarkı

  42. @ZoRVoLKaN;

    ahh davina ahhh

  43. @geniushandsome;

    CELESTEEEEEE OMG

  44. @mrkyetim;

    cadının adı celeste , hoplatıcak bunları new orleans'te

  45. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @nuada55;

    En Çok ta Davina'ya üzüldüm

  46. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @MishaCass;

    Sondaki müzik Vikings' müziği değil mi :O

  47. @AyseAvci5;

    OHA Celeste mi, yuuh.

  48. @menura;

    Celeste e baksen neler planlamıs meger gittikçe ilginçleşiyor guzell....

  49. @LEGEDEMA;

    Hayley' e kıl oldum bir sürü bela çıkardı umarım doğururken ölür..

  50. @Gamze21;

    Oha dedirtti bu kadar olmaz

  51. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Tupac;

    Yok artık Sabine Celeste mi bu bölüm süperdi Elijah sende öp şu kızı artık. Bence Davina falan daha sonra uyanır

  52. @poseidon06;

    Davina'ya yazık oldu lan :S

  53. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @ilaydayaren;

    bi celestemiz eksikti

  54. @LostGirL;

    ya klaus bir kac bölümlüne Mystic Falls gecsee Carolina lı bölümleri özledik yada carolina orginal gelsee :S

  55. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @reverseGraph;

    Öncelikle çevirmene saygılar. Bu nasıl sondu ya müthiş hiç düşünmedim celeste'nin geleceğini. Tamamen farklı bi boyuta geçti dizi . Bakalım neler olacak .

  56. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Alev;

    Elijahtan Hayleye bir öpücük istiyoruz artık :D Kurudu kız yeminle.

  57. @mrtblt;

    noluyoruz ulan sezon finaline mi girdi dizi bu nasıl bir bölümdür kaskatı kesildim yemin ediyorum. beğenmediğim bölüm yoktu ama bu tek kelimeyle efsaneydi.

  58. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Umut;

    Celeste demek he haksızlık ya biz Davinayı istiyoruz ama .s.s.

  59. @staffanswer;

    son da çalan parça the vikings dizisinden "If I had a heart by Fever Ray" çok iyi de olmuş cuk oturmuş.

  60. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @sprwholck;

    Klaus ve Marcel sarıldığı an süperdi.Ama hasat geciktiği için kızlar dirilmedilerse belki onlar da geç hayata dönerler Davina ölmesin :(

  61. @ali54181990;

    süper ötesi

  62. @mobolla;

    gelmiş geçmiş en iyi bölüm denebilirdi , harika

  63. @Mary;

    her bölüm sonunda ağzım açık kalıyor.Şahane bir dizi.

  64. @Huseyin;

    Adamım Elijah Bi Öpmedin Yaa Olmadı Bak .))

  65. @ebruu;

    Resmen yüreğim ağzımda izledim helal olsun bu bölümün üstüne yok

  66. @dogan00000;

    Süperdi Çalan müzik Vikings dizisindede çalıyordu guzel şarkı :D :D

  67. @Berk_;

    woww ne final ama :D

  68. @merifb;

    Dizi asıl şimdi başladı bence. Ama davinanın ölmesine çok üzüldüm umarım bişey bulup geri getirirler :)

  69. @stangirlbs;

    dizinin sonu hemen gelcek gibi :(

  70. @stangirlbs;

    celeste sıçtı aboovv :(((

  71. @yasam;

    Klaus ve Marcel olay neydi o öyle ya ...

  72. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Oasis;

    Marcel ağlattı ...

  73. @SuG;

    dizi çok iyi olmaya başladı yaaa

  74. @serhatSnel;

    Always and Forever

  75. @xiecem;

    Nefes kesen bi bölümdü. O son sahne neydi ya müthiş

  76. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mr. Boss;

    vayyy be ne son sahneydi. Celeste hiç ölmemiş mi yani Sabinenin vücudunda mı saklanmış hep yoksa o beyaz cadı celestinin gücünü almaya çalışırken mi çıkmayı başardı

  77. @kolombia-men-;

    EF SA NE BÖLÜMDÜ SON SAHNEDE YİNE O EF SA NE PARÇA ÇALDI

  78. @Ganime;

    offf çok fenaydı yaaaaaa <3

  79. @LeyLi;

    Süper Bir BöLümdü..)

  80. @serdar1984;

    bu dizi hepsinden iyi gidiyor her bölümde şaşırtıyor insanı bir çok dizi sadece şu bölümü bile sezon finali yapar 3 ay akıllarda kalsın diye

  81. @ecetml;

    celeste cadısı elijah ı hiç haketmemiş..

  82. @dilaanyalciin;

    Klaus... o nasıl bir bakış, o nasıl bir aksan, o nasıl bir gülüş? Nesin sen klaus nesiiiin???

  83. @MasterChief;

    Ne bölümdü be =)

  84. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @sevval;

    hasat tamamlandı ama neden dirilmediler orasını anlamadım

  85. @hasan38103;

    Çok güzel bi bölümdü yaa :D

  86. @Varghese;

    Celeste yani sabine o yüzden elijah'a aşk dolu gözlerle bakıyordu şimdi anladım :d

  87. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @melikesermet;

    Muazzam bir bölümdü! 4 element olayı harikaydı.Sabine'e hiçbir zaman güvenmemiştim zaten.KLAYLEY SAHNELERİİİİ Nasıl güzeldiniz siz öylee Klaus'un Hayley ve bebeğine verdiği değer her geçen gün artıyor.Her ne kadar Hayley hiç de asil olmayan bir şekilde Elijah için ağlasa da o sahne çok ama çok güzeldi.Bir de kilise sahnesi var tabii.Bizim bebeğimiz dedi ya Klaus ben orada bittim yemin ederim.O bakışmalarınız yeter sizin Ve bence Elijah hala Celeste'i seviyor.Eee o da geri döndüğüne göre.Davina da geri dönmeli.Geri dönecek de biliyorum.Marcel'in sahip olduğu tek aileyi kaybetmesinden dolayı verdiği tepki çok duygusaldı ağlattı beni Klaus ile sarılmaları hele.Klaus un onu yatıştırması falan öyle anlamlıydı ki.Ve git gide doğmamış bebeğin ne kadar da önemli olduğunu anlıyoruz.Daha doğmadan kanı bu kadar kudretliyse doğduğunda neler olacak bilemiyorum.Ve daha doğmasına 11 bölüm falan var! Offf! Bekah kesinlikle çok sinsi.Müzikler yine olağanüstüydü.Yeni bölüm çok fena olacak fragmandan belli! Klaus a dişli bir rakip geliyor! Ve ahh Cami yoktu ve onun olmadığı bölümler daha bir güzel geliyor bana.Yine harika bir bölümdü.

  88. @snguney;

    ağzımı açık bırakan bi bölümdü :DDd:Ddd:dd

  89. @hilal999;

    inanılmaz mükemmel bir bölümdü sabine ne yaptı öyle ya

  90. @msimsek;

    mükemmel ötesi bir bölümdü:) bir an önce diğer bölüm gelsin :D

  91. @ozum;

    davinayı hiç sevemedim.

  92. @Naravenya;

    Celeste'i hiç sevmedim

  93. @CaglarReyiz;

    mükemmel!!

  94. @Gulcan;

    İşler iyice sarpa sardı ha ne yapacaklar şimdi? Bu arada Vikings müziğide iyi gitmiş :D artık oda başlasaydı iyiydi

  95. @meric;

    vawww işte bunu hiç beklemiyordum harika bi final olmuş...

  96. @mervekaya;

    uuaa gafam yanıyo annee. beynimde havai fişekler patlıyo

  97. @Emirtahmaspp;

    hd yok, yapılmıyo. diğer kanalında yükleseniz çok güzel olur. spn de aynı. diğer kanal daha iyi bu genelde sorunlu oluyo

  98. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Emregulsuyu;

    -spoiler- abi celeste olayı çok saçma oldu ya ? O hasat işini de nasıl düzeltecekler bilmiyorum ?

  99. @edanursaylaan;

    Altyazı ne zaman ekleniceek

  100. @aNıL;

    şaka falan haftaya bu qünde yolculuk yapıcam yolda izlencek müthiş bi bölüm olcak. :D çok qüzel dizi ya.

The Originals 1. sezon 11. bölüm izle,The Originals 1. sezon 11. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×