Skam 1. Sezon 10. Bölüm Altyazılı 720p HD izle | DiziST

Skam 1. sezon 10. bölüm izle

Daha sonra izle
Skam 1. sezon 10. bölüm Jeg tenker at du har blitt helt psyko
Beğendim
Beğenmedim

Bölüm hakkında ne dediler?

  1. @kanemenunicorn;

    Sana kadar cesurunu görmedim vallahi

  2. @Gizem (Misafir)

    Allahım süper yaa

  3. @aslı (Misafir)

    şu şapkayı çıkar artık ya

  4. @insan (Misafir)

    ısak çok tatlı yaaaa

  5. @colelove (Misafir)

    yaaa ben şu isak e aşığım yaaa bi insan bu kadar mı mükemmel olur tabi coleaşkımdan sonraaaa

  6. @nooragötünüyerim (Misafir)

    yemin ederim eva kadar saf bi kız görmedim güzelsin hoşsun ne bu saflık salaklık amk

  7. @ Chris! (Misafir)

    Chris ne kadar buyuk bi fuckboy olsada cok tatli be tipe bak uffff

  8. @Funy (Misafir)

    Lan bu eva da hangi bereyi taksa yakışıyor aşık oldum lan kıza

  9. @Nedennedene (Misafir)

    Ya bu vilde tam bir duru önvere benzemiyor mu dkakckksld

  10. @Nisaa (Misafir)

    Vay anasını be isac.

  11. @Misafirim tşk oandowmxosmxk (Misafir)

    Tövbeler olsun Sana'nın Vilde'yi kucağında taşıdığı yere öldüm lakxoakxskxlwmdl bir de Isak için söylüyorum ince dudaklılardan korkacaksın

  12. @Cansu Öztürk (Misafir)

    Her bölüm sonu yeni bi olay fhdhhdjdhfhdhd

  13. @powerpoff;

    Isak ya :(

  14. @LebronJames (Misafir)

    Ulan vilde

  15. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @Mor panda;

    Oha oha hamileymiş yoğ ammına

  16. @Jamenes (Misafir)

    Noora aşırı güzel bir hatun!

  17. @mbflflfjl (Misafir)

    .ya bu vılda ne mzl yaa

  18. @Negehir (Misafir)

    Tahmin etmiştim bunun hamile olduğunu dkfkwlfsk

  19. @Army (Misafir)

    "Hit me" li şarkının melodisi bts mic drop a benziyor

  20. @Elif (Misafir)

    Jonasta ne buluyonn evaaa

  21. @Anonim (Misafir)

    Eva hadi Sakince Jonası bırak

  22. @Lavin (Misafir)

    Ya su kapali kızın ismi neydi sona miydi acaba maşallah katır kuvveti var kızı kucaginda eve kadar taşıdı

  23. @diziizlerim;

    Isak balık burcu değilse ben de birşey bilmiyorum

  24. @Beatifullkiller (Misafir)

    Isak çok pis ayar oldum sana kızın adını çıkardın resmen srfsiz

  25. @Kübra (Misafir)

    Neden Noora bu bölümde çok az oynadı? ??

  26. @Ucankarpuz (Misafir)

    BU NE YAMAN ÇELİŞKİ AQ

  27. @Shawnın gülü (Misafir)

    Eva artık chrisle olur musun

  28. @Alişşşş (Misafir)

    Abi eva çok sexi beeeee sacmalamayınnn

  29. @zezeezzw (Misafir)

    daha bölümü izlemeden özetini anladım.
    cidden spoiler olan tek bir tane yorum var o da ısak ve jonas kalp jgjdjfgjşkjgoşljhd

  30. @Nil (Misafir)

    Noora çok tatlı yav

  31. @İsa (Misafir)

    Noora gibisi varken eva kim mk ya

  32. @ZONCEO (Misafir)

    Öpüşene orsuspomu deniyor artık ?bende oruspo olmuşum ozm hehe

  33. @lalalupsi (Misafir)

    iven kesinlikle bi bokluklar yapcak kızları partiye davet etmesinden belli ama bakalım ne olu ne olmaz

  34. @MAYLAKE (Misafir)

    ısak bebeqim yerim seni ne evası menimsin sen

  35. @Mervemsi (Misafir)

    Sanırim bu gece william in bebegini oldurdum

  36. @WQr (Misafir)

    ulan ısak griezmann gibi tipin var mübarek

  37. @ümit K (Misafir)

    kız sadece öpüşmedi mi her bölümde yattı diyorlar kafa 1 milyon oldu benim

  38. @Pembefitamin (Misafir)

    Hayır anlamadığım şey eva o çocukla sadece öpüştü niye herkez yattın diyor aq beynim yandı

  39. @JEIEjdo (Misafir)

    İsak evayı değil Jonas ı seviyo jdısnaus

  40. @Isak (Misafir)

    Abi eva nasıl isak ı reddedebiliyor amk

  41. @miyeaw;

    isak bosber evayı bana gel annecim

  42. Bu yorum spoiler içeriyor okumak için tıklayınız.
    @mustaha;

    bence ısak jonasa aşık ve eva ile jonası ayırmaya filan çalışıyor

  43. @mustaha;

    VİLDA akıllan biraz

Skam 1. sezon 10. bölüm izle,Skam 1. sezon 10. Yeni Bölümünü Dizist Farkıyla 720p Full HD kalitede, Türkçe Altyazılı dil seçenekleriyle, Donmadan tek parça izleyebilirsiniz, Son bölümü izlemek için doğru yerdesiniz.
×